Eindelijk zon!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Eindelijk zon!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Eindelijk zon!!

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De dag begon met dikke mist, toen ik het gordijn open deed dacht ik dat het witte gordijn nog steeds dicht was!! Gelukkig hebben we de laptop bij ons en meteen op de site weer.nl gekeken. Daar werden we weer heel vrolijk van. Dus deze ochtend heerlijk relaxed gedaan en pas om 11uur op pad. Het wachten en het slechte weer van de afgelopen dagen werd ons zeer beloond.....wat is de Bryce Canyon prachtig. Vooral de wandeling door de Bryce Canyon. Op het eind natuurlijk een flinke klim naar boven en bijna boven aan de top komen we bekende tegen!! Helaas kregen we nog een flinke hagelbui over ons heen, maar daarna scheen het zonnetje weer en konden we prachtige foto's maken.

Na een heerlijke hotdog gingen we pas om 15uur naar het Zion National Park. We hadden van Jan Doets een fax gekregen dat de kortste route was afgesloten dus dat werd na dit late vertrek een uur om rijden. Ook dit werd ons vandaag beloond. Een mooie rit door de bergen en geweldige kleuren. Bij het Zion National park ging de temperatuur omhoog en kon het dakje weer open....heerlijk.

Morgen een kleine tour door het park en daarna op weg naar Las Vegas. Dan gaan we door de death valley.......voor jullie afwachten of het reisverslag hierna nog wordt vervolgd.

• 08 Oktober 2010 - 17:43

Ton ( Paappaa):

Zo te zien mooi daar weer kan beter maar goed samen is toch heel fijn hier alles O.K op naar zondag FEEEEEEESSSSTTTT je mag in Las Vegas van mij voor € 50,00 gokken ik betaal het terug of ik krijg iets Much Fun jullie fans

• 09 Oktober 2010 - 09:47

Bas:

Lekker genoten van de zon. En prachtige foto's. Ik hoop voor jullie dat de anderen dagen ook lekker zon.
    Grt bas