Weer een paar dollar lichter... - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Weer een paar dollar lichter... - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Weer een paar dollar lichter...

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Ventura

Hello daar zijn we weer.....
Ik lig nu heerlijk aan het zwembad te relaxen, maar we moeten in het reisverslag nog naar 2 dagen terug.

Vanuit Monterey vroeg vertrokken, we wilden natuurlijk weer te veel in 1 dag plannen. We gingen van de geplande route af en namen de 17 miles drive. Deze schitterende route bracht ons langs de mooiste optrekjes, mooie golfresorts en een mooie kustlijn. Bij Pebble Beach heerlijk op het terras koffie gedronken, uitzicht over de laatste hole en kust. (hier was het afgelopen jaar het US open). We werden om 11 uur
verzocht het terras te verlaten, lunchtijd brak aan.

Op weg naar Carmel, hier is Clint Eastwood burgemeester geweest. Een heel leuk, prachtig en gezellig gehuchtje met mooie winkels en optrekjes. Tja daar sloeg ik helemaal om.........verliefd geworden op UGG's. Met 20 graden kon ik ze best wel aan.....heerlijk aan je voetjes!!!!! Het was inmiddels tijd om onze maagjes te vullen en daarna nog een lange rit. Bij de auto aangekomen hadden we een bon. We stonden met de neus de verkeerde kant op dus aan de verkeerde kant van de weg. De officiële boete was dat we 18 inches van de stoep verwijderd stonden!! Tja dat was onze tweede keer dat we in aanraking met de politie kwamen. Begin van de reis werden we al met sirenes van de weg gehaald, net als in de film. We reden toen te hard en kregen een waarschuwing. Dat waren duren uurtjes in Carmel.

's Avonds pas om 19:00uur in Ventura. Super luxe hotel en daar gingen we ook erg van genieten. De auto werd voor ons weggebracht en de bagage netjes naar onze kamer. Heerlijk gegeten en voldaan ons kingsite bed in.