Oh Oh L.A.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Oh Oh L.A.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Oh Oh L.A....

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

17 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vieze stad, in de mist achter de duinen!!!!!!!!
Wat een lelijke, grote stad. Het weer hadden we ook al niet mee. Mist, motregen en het was er maar 20 graden.

Maar ik moet bij de ochtend beginnen. We waren erg moe en vonden dat we wel een heerlijk ontbijt op bed hadden verdiend. Om 8 uur werd ons ontbijt gebracht en hebben hier heerlijk van genoten. We waren toch op weg naar L.A, dat moet je dan ook in stijl doen.

Nou L.A vonden we niet zo geweldig. Ons hotel lag naast Disney Land en het was 53 km naar Hollywood, Beverley Hills etc dus erg groot. We hadden een excursie met de Hop on Hop off Tour bus. Nou ik noem het de hopper bus. We zaten bovenin met vrij uitzicht. Als de zon schijnt zal het best prachtig zijn, maar wij hadden motregen. De chaffeur had ze geloof ik niet allemaal op een rijtje en de bus ook niet. We moesten blij zijn dat de bus het eindelijk deed en het ook bleef doen. Daar ga je dan met zo'n bus door de duurste wijken van L.A....op en top een nieuwsgierige toerist. Foto's maken en filmen ging het dus niet worden. Turbo was zo aan het scheuren dat we door de bochten vlogen en de verhalen van onze gids (bandje) niet konden volgen.......Dan maar wachten op de beroemde letters "HOLLYWOOD". Helaas, deze waren in de mist verdwenen. We werden van alles erg melig en kunnen dan toch zeggen dat we op de Walk of Fame, Sunset Boulevard, Beverley Hills, Melrose, studio's etc zijn geweest. (heel snel!)

We hebben 's avonds in stijl gegeten.....hamburger met friet en een grote Cola. Op naar ons bedje en morgen de woestijn weer in, heel veel zon!

• 19 Oktober 2010 - 06:25

Fleur:

als ik het zo hoor hebben jullie het heel leuk!
    jammer dat jullie de letters niet konden zien.
    geniet nog maar van het weer want hier is het k*t weer!
    regent heeeel hard en ik zag mensen krabben!

xxxx fleur