Welverdiende rust - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Welverdiende rust - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Welverdiende rust

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanochtend natuurlijk weer heerlijk uitgeslapen en rustig aan gedaan. We moesten voor ons ontbijt nog haasten. We waren net 5 min onderweg en kwamen gelukkig een starbucks coffee tegen. Hier zijn we natuurlijk helemaal aan verslaafd geraakt. We stonden met de auto aan de andere kant, maar we zouden en moesten naar de starbucks coffee. Dan maar ff spook rijden! Helaas geen parkeerplaats meer, ach ff op de invalide kan geen kwaad. Maar goed dat ik in de auto bleef wachten, want daar kwam de politie weer om de hoek kijken. Dit was onze derde aanraking met de politie. Met mijn onschuldig gezichtje kreeg ik een waarschuwing en mocht de auto verzetten. Verdorie....5 minuten later komt er een amerikaanse tut hola, zet haar auto op de invalide parkeerplaats om een starbucks te halen en er gebeurt helemaal niets. Het lijkt wel of ze ons eruit pikken.

Met onze heerlijke koffie waren we in twee uurtjes rijden bij onze volgende bestemming. We reden de woestijn weer in en werden beloond met een heerljk warm zonnetje en vooral rust. Het dakje ging natuurlijk weer open en onze toetjes konden weer bij kleuren. Om twee uur lagen we met onze billetjes in het zwembad.....zalig. Op dat moment was er natuurlijk ook het besef dat het einde van onze geweldige reis nadert. Morgen gaat de rit weer naar Phoenix om woensdag de auto weer in te ruilen voor een rit door de lucht naar A'dam.

Maar we genieten nog van de tijd dat we hier zijn en hebben weer heerlijk gegeten. Zometeen weer ons kingsize bedje opzoeken en morgen rustig de dag beginnen.

• 19 Oktober 2010 - 06:09

Sandra:

Leuk om zo met jullie mee te reizen. Langs alle hotspots van de U S A.
    Geniet nog even en we horen de rest nog wel in geuren en kleuren.
    HAVE A NICE DAY
    X