Laatste uurtjes in de States - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes in de States - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes in de States

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Scottsdale

Helaas onze laatste dag in de States is aangebroken. We zijn net weer in Scottsdale (Phoenix) aangekomen, hier is onze reis ook begonnen.

Uiteraard hebben we uitgeslapen en na het horen van gedonder en regen draaide we ons nog een keertje om. Juist ja.....het regent. De bevolking van Palm Springs was in rep en roer. Het regent daar nl nooit. Men stond met de neuzen tegen de ramen gedrukt om dit tafereeltje te bekijken en men was meteen bang voor een overstroming!!!!! Joh moeten ze eens naar Nederland komen.

Wij hadden geen zin in de regen en hadden nu dus de tijd om de koffers even efficiënt in te richten. Dat ging nu iets moeilijker dan op de heen reis. Hoe meer dagen we in de States waren, hoe moeilijker de koffer dicht ging. Door al het passen en meten waren we te laat voor het ontbijt. Gelukkig zat er een Starbuck om de hoek en dat is natuurlijk niet verkeerd. Op ons gemakje het ontbijtje genuttigd, gezellig gekletst met een Nederlands stel en om 12 uur richting Phoenix.

Het was een lange, saaie rit van 450 km en speerden in 4 uurtjes naar onze eindbestemming. Nu zitten we heerlijk met een koffie (ik) en cocktail (Robbert) bij te komen van alle mooie dagen die de afgelopen 2 weken zijn gepasseerd. Zometeen even opfrissen en dan nog even het gezellige stadje in om te eten.......shoppen????? We hebben vast nog wel ergens een klein gaatje over. En dan is er het voordeel dat we naar een koud land gaan....moet je je extra dik aankleden. Hahahaha dat scheelt weer gewicht in de koffers.

Yes Ajax heeft met 2-1 gewonnen!!!!

Morgen (woensdag) vliegen we om 23 uur Nederlandse tijd en zijn om 11:45 (donderdag) weer op Nederlandse bodem.

Dikke knuffel Robbert & Sandra.

• 20 Oktober 2010 - 05:46

Janneke G Te V:

Ah, dus onze regen is bij jullie aangekomen??
    Fijne, lange terugvlucht!