Airport Sky Harbor Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Airport Sky Harbor Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Airport Sky Harbor Phoenix

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Phoenix

Nu zijn echt de laatste uurtjes aangebroken. We zijn net neergestreken bij een......jullie raden het al.....Starbucks.

Gisteravond helaas niet meer kunnen shoppen. Ms Tomtom bracht ons naar het verkeerde deel van het stadje en toen we eindelijk weer in de bewoonde wereld kwamen waren de winkeltjes inmiddels gesloten. We hadden weer heerlijk gegeten en gingen met een volle maag slapen.

Vanochtend vroeg op, alle spullen verzameld en vertrouwend op Ms Tomtom op weg naar de airport.
Het weer in de desert is minder, maar aangepast aan Nederland. We vliegen eerst via Detroit en daarna naar A'dam. Helaas slaan we een nachtje over, maar hopen met wonderpilletjes toch wat uurtjes te kunnen slapen.

Inmiddels de koffers al afgegeven, waarschijnlijk zijn we de eersten van deze vlucht. Dus we hebben alleen nog de echt zware tassen bij ons.
We gaan de tijd nog maar even doden met een beetje internet en spelletjes. Dat lijkt iedereen hier te doen, dus wij doen vrolijk mee. Wel luxe hoor, gratis internet, kan Schiphol nog wat van leren.
Tot snel!