Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Washington DC

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren een hele tour naar Washington DC gehad, verliep voorspoedig......heerlijk met zijn 4tjes liggen slapen zzzzzz arme Robbert.

Na een overheerlijk ontbijtje hebben we het hotel verlaten. Voor,het hotel stopte een shuttle bus die ons naar het witte huis bracht. Op de koffie bij Barak Osama Obama! Helaas werden we weggestuurd, we leken wel een stel criminelen. Er gebeurde vanalles op het bordes van het witte huis en er was overal politie op de been. Leuk om mee te maken.

We wilde de stad goed verkennen en namen de hop on off bus met verschillende routes. We hopte van de blauwe over naar de gele lijn en de rode vonden we ook wel een mooi kleurtje.
Alle belangrijke gebouwen passeerde we en lieten een goede indruk achter. Washington DC is een compleet andere stad dan NY. Veel ruimer, groener, geen wolkenkrabbers, niet chaotisch. Ik vind het een erg mooie stad die rust uitstraald. We reden ook door de wijk Georgetown met zijn mooie, gezellige straatjes en vooral mooie winkels. Jawel hoor de Ugg's store, Apple store en natuurlijk ook weer de Ambercrombie & Fitch sloegen we niet over. Robbert heeft dan eindelijk zijn nieuwe speeltje kunnen bemachtigen.......en mooi dat ie is!!!
We eindigde bij het Capitol en vandaaruit lopend terug naar het hotel. Onderweg hadden we besloten dat we wel een frisse duik in het zwembad hadden verdiend. En lekker dat dat was.....hmmmm zo verfrissend. Nadat de hitte weer uit ons lichaam was verdwenen zijn we lekker ordinair bij de MacDonalds wezen eten.

Morgen hoeven we pas om 12 uur uit te checken dus de ochtend is om heerlijk te relaxen. Morgen om 17:01 gaat onze vlucht naar Orlando.

We hebben ontzettend mooie foto's gemaakt.....helaas lukt het me niet om ze bij het reisverslag toe te voegen.

• 30 Juli 2012 - 16:21

Ad En Netty:

Hallo allemaal, leuk te lezen dat alles goed verloopt. Al heel wat gezien dus. Nou wat de foto's betreft die zien we thuis wel een keer toch!! Ga lekker verder met genieten.
    Liefs Ad+Netty

• 30 Juli 2012 - 18:36

P/M:

Eindelijk een rustige dag ,......en wij ook.
    Op naar Florida voor nieuwe belevenissen
    Groetjes P/M