Universal Studio's en Aquatica - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Universal Studio's en Aquatica - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Universal Studio's en Aquatica

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Er zijn alweer 2 dagen voorbij en de spullen zijn alweer gepakt voor het vertrek morgen naar Fort Myers. Onze laatste week in The States gaan helaas in sniksnik

Gisteren zijn we naar The Universal Studio's geweest. We begonnen in Hollywood Beverly Hills en gingen per thema het park door. Aan de buitenkant konden we niet zien wat voor verrassing de atractie ons ging brengen dus dat was erg spannend. Het is allemaal zo mooi gemaakt dat je meteen het gevoel hebt dat je in een film bent gestapt. Helaas heb ik Brad Pitt niet gezien, maar wel gezellig geswingd bij een kort live optreden van de Blues Brothers. (look a like natuurlijk)

Bij Twister werden we meegesleept in een onderdeel van de film van Jan de Bont. We gingen een zaal binnen en zagen voor ons een nagemaakte act van de film. Robbert loosde ons mee naar de veilige middelste rij, want hij wilde dit keer zeker niet nat worden. Wat een spektakel, voor ons zagen we werkelijk een tornado op ons afkomen, wind en water voelde we ook. Maar dat was ver voor ons, want we stonden immers veilig in de middelste rij. Hahahahaaaaa krijgen Robbert en ik na een flinke flits en gedonder via de achterkant een flinke klets water over ons heen!!
Als een mooie afsluiting ging de Die Hard in de allerlaatste achtbaan en wat voor achtbaan, wat een spektakel.

Vandaag zijn we rustig opgestaan en eind van de ochtend liepen we Aquatica binnen met heel veel wildwater glijbanen. Heerlijk geracet van de glijbanen en lekker gezwommen en in de zon liggen luieren. We waren allemaal erg moe en Bas en ik waren dan ook zeker een uur van de wereld af, behalve ons waterratje Roos die kreeg geen genoeg van al het water.

De 5 dgn Orlando, met zijn vele pretparken, zit er op en de komende week gaan we naar Fort Myers, Key Largo, Key West en Miami Beach. Dit wordt een heerlijk tropisch weekje van mooie hagelwitte zandstranden en palmbomen........hmmmmm heerlijk uitrusten en nagenieten van de tijd die we al in Amerika met elkaar hebben mogen beleven.

Welterusten

• 05 Augustus 2012 - 09:10

Janneke G Te V:

Lekker nóg een week genieten!

• 06 Augustus 2012 - 10:52

Ad En Netty:

Hallo lieve allemaal, wat leuk dat jullie het zo naar de zin hebben en al heel wat hebben beleefd samen. Dat pakken ze niet meer af. Nog lekker een week uitrusten en dat is ook heeeeel fijn. Liefs Netty en Ad