Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Miami Beach

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Na een beroerde rit van Key West naar Miami Beach was eind van de middag eindelijk mijn misselijkheid weg en kreeg ik weer volop praatjes. Gelukkig maar, want Miami Beach moet toch een spetterend einde van onze geweldige reis worden.
En de eerste avond werd zeker spetterend. Eerst weer langs de vele mooie winkels gelopen en daarna naar de bekendste straat van Miami Beach "Ocean Drive" om lekker te gaan eten. Oeps Sandra in The Sun, zoals Bas mij altijd noemt, loopt weer tegen een paar mooie Ugg's aan. Tja daar kun je natuurlijk moeilijk omheen lopen, deze hebben ze in Nederland nl niet.

Nadat we heerlijk hadden gegeten gingen we nog een cocktail drinken. Robbert bestelde voor ons ieder een "Brasilia mojito" en voor Bas een Piña Colada.
De serveerster kwam niet met 2 glaasjes aan, maar met 2 VAZEN met een vuurwerk spuitertje op de rand van de vaas. OMG hoe ga ik dit naar binnen werken....
Na een uurtje was ik op de helft van de vaas en had ik nergens last van. Het was inmiddels 01:00uur en besloten we toch maar naar ons bedje te gaan en de vaas niet geheel op te drinken. Toen we de rekening van onze 5 drankjes zagen namen we toch nog maar snel een maar volle slokken.
Oeps en toen stond Sandra in The Sun op.........41 jaar en voor het eerst in mijn leven was ik heerlijk aangeschoten. De kids natuurlijk een hoop lol en ik ging lekker ontspannen naar mijn bedje. Uitstekend geslapen en om half 11 stapte we pas uit ons bedje en om 13:00uur zaten we op de Ocean Drive aan ons ontbijt.
Helaas regende het op onze laatste dag en hebben we maar heel even van het strand mogen genieten. Maar ook als het regent vermaken we ons. Via de laptop live naar de finale van het Nederlandse dames hockey liggen luisteren. Jippie we hebben goud.

Vanavond onze laatste avond en Fleur en ik hebben besloten om morgenochtend half 9 nog even naar het strand te gaan, als de zon schijnt.

• 11 Augustus 2012 - 10:01

Ad En Netty:

Hallo lieve luitjes,

Wij hebben erg genoten van jullie uitgebreide verslagen. Prima en leuke verhalen, beeldend beschreven; en ook zeer enthousiast. Geniet nog van alles wat rest en van wat je allemaal achter de rug hebt. Voor zover nog van toepassing een goede reis gewenst en uiteraard een behouden thuiskomst bij redelijk goed weer.