Tweede reisdag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Tweede reisdag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Tweede reisdag

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Oktober 2015 | Australië, Port Douglas

Dinsdag 13 oktober hebben we afscheid genomen van Hongkong en gaat onze reis verder naar Australië.

Check-out was om 12uur en we moesten een paar uurtjes overbruggen totdat we weer verder gaan met onze reis naar Australië. Er is in HongKong natuurlijk genoeg te beleven, maar we moesten onze bagage achterlaten…ook het koffertje! Na afscheid te hebben genomen van het koffertje hebben we nog een paar uurtjes door de straten van HongKong gedwaald, waarna ik weer verenigd werd met het koffertje.

De avond/nacht vlucht van HongKong naar Cairns viel bij mij erg tegen. Helaas kreeg ik last van drukverschil en er was veel turbulentie. Maar ik heb een paar heerlijke films (tips voor de vrouwen: The Age of Adaline) gezien en een heel pakje kauwgom weggekauwd ;-))

Heel vroeg in de ochtend komen we aan in Cairns Australië…onze droom komt uit!
De tocht naar Port Douglas was nog een hele belevenis, maar complimenten voor mijn lief! Stuur aan de rechterkant en links rijden is voor de bijrijder erg stressvol, ik doe het 'm zonder vloeken niet na!

Eenmaal op de plaats van bestemming aangekomen en de mooie omgeving in ons op genomen valt er een deken van vermoeidheid over ons heen. We besluiten om eerst maar een uurtje te gaan slapen, voordat we onze ontmoeting met onze Celebrant hebben.

Thala Beach Resort is geweldig mooi en straalt vooral heel veel rust uit. Mooie locatie om te trouwen en te genieten van de omgeving.

Nog 1 nachtje heerlijk slapen en dan gaat het gebeuren "de onthulling van het koffertje"!!!!!!!

Slaap lekker en tot morgen.

• 14 Oktober 2015 - 15:01

Layka:

Het is zo leuk om jullie reis zo op deze manier mee te mogen maken! Slaap lekker en ik wens jullie een geweldige dag morgen! Veel liefs en een dikke kus!

• 14 Oktober 2015 - 15:33

Ad En Netty:

Wat kan je toch leuk schrijven. Zo te zien is het een prachtige plek om te trouwen. Lijkt wel een sprookje. Wii wensen jullie een onvergetelijke trouwdag. Geniet er van samen. Knuf van ons.Xx

• 14 Oktober 2015 - 16:30

Ada:

Een sprookje wordt werkelijkheid ,!

• 14 Oktober 2015 - 16:45

Janneke G Te V:

8.30 uur Facetimen he

• 14 Oktober 2015 - 22:46

Jørgen :

Wauw, nu wordt het echt spannend!
    Een hele mooie dag samen als jullie opstaan. Ben benieuwd naar de foto's en het volgende verslag.
    Slaap lekker en dan : PARTY-TIME!

• 15 Oktober 2015 - 10:50

Angelique:

We wensen jullie een hele fijne dag geniet van alles en vooral van elkaar.xxx