Daintree poging 3!!! - Reisverslag uit Daintree, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Daintree poging 3!!! - Reisverslag uit Daintree, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Daintree poging 3!!!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 Oktober 2015 | Australië, Daintree

Hallo allemaal,

Hier weer een teken van leven!
We hebben slechte tot geen WiFi gehad dus het duurde helaas even.
Bij het verslag van Daintree ging het al mis, maar een klein stukje was verstuurd.

Dus beginnen we gewoon weer opnieuw.

Daintree 17 oktober 2015

Vandaag met een dubbel gevoel Thala Beach achter gelaten. Het koffertje weer netjes ingepakt en de mooie herinneringen voor altijd in ons hart gebundeld.
Elke dag denk ik terug aan deze mooie dag, bekijk steeds de paar foto's die we al hebben mogen ontvangen en lees ik de vele lieve berichtjes, waarvan sommige erg ontroerend zijn.

Maar nu weer ff met beide benen op de grond, voordat ik weer op één of ander Australisch beest stap!
Vandaag aangekomen bij onze volgende bestemming: Red Mill House in Daintree. Het is een kleine B&B en ziet er erg knus uit......iedereen kan je horen ;-)) goede bestemming voor een net getrouwd stel. De deur kan niet op slot dus alles laat je open achter en ben je zeer verbaasd als alles er nog is als je weer terugkomt.

Vandaag zijn we naar de Daintree River geweest. Een mooie route op een onverhard pad, we werden begroet door de vele koeien (erg goed van smaak)
De wegen waren meer bedoeld voor 4x4 jeeps.....dan kom je daar aan met je golfje! De rivier maar niet overgestoken en netjes terug naar onze B&B en ff heerlijk een dutje gedaan.
Nu ik dit schrijf hebben we heerlijke achtergrond muziek van muzikale brulkikkers. Een heerlijk romantisch diner en net via FaceTime met de meiden Fleur & Roos gekletst.

Morgen vroeg op en gaan we naar Cape Tribulation NP
Fijn weekend allemaal xxx