Kajakken in het regenwoud - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Kajakken in het regenwoud - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Kajakken in het regenwoud

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 Oktober 2015 | Australië, Mission Beach

Donderdag 22 oktober 2015
Vanochtend door een mooie zonsopgang gewekt. Wat hebben we vanuit ons bed toch een geweldig mooi uitzicht. Om half 7 toch echt uit bed en om half 8 stonden we klaar om opgehaald te worden voor onze geplande kakaktocht.
Op weg naar de keuken werd ik achter het glas (gelukkig!) verwelkomd door 2 grote spinnen brrrrr zijn niet mijn vriendjes. Het schijnen huisspinnen te zijn…geef mij maar onze Balou & Bo!!!!
Na instructies te hebben gehad en onze spullen in een waterdichte tas te hebben gedaan werden we in onze 2 persoons kajak geïnstalleerd. De tocht verliep goed, we kregen complimenten over onze onderlinge communicatie en geweldige samenwerking. 1x kwamen we een boomstam tegen die helaas niet meegaf, tja dan kun je if je hoofd flink stoten of met kajak en al omvallen. We kozen boor het tweede en het was een heerlijke afkoeling in het water. Wat is het regenwoud toch prachtig en wat zijn de verhalen over de giftige dieren dan toch minder!!!!
Weer thuis (!) gekomen zag ik tot mijn verbazing dat van 1 spin alleen z'n poten er nog lagen en de andere was onder de buitenkeuken gekropen…toch benieuwd wie er vandaag op visite is geweest!
Morgen een dagje rust ;-))