Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 November 2015 | Australië, Sydney

Maandag 2 november 2015
Ook vandaag weer vroeg op, want vandaag hebben we de citybike tour. Eerst langs de receptie om te melden dat we een kakkerlak in onze kamer aantroffen. Een hoop gedoe om een andere kamer te krijgen. Dat kon alleen meteen of niet, want anders werd het voor hun te moeilijk!!!! Lang verhaal kort te maken, we zijn in onze kamer gebleven. Wat een verschil of je in een grote stad bent of in het binnenland.
Buiten de deur ontbijten, snel in de taxi en om 10uur vlgs de afgesproken tijd bij Bonza bikes. Komen we binnen, krijgen we te horen dat wij Nederlanders altijd te vroeg zijn en of we nog de 10
Minuten ergens koffie willen gaan drinken…bedankt Travelessence!
We lopen het hoekje om en schrikken ons te pletter. We verwachten het Opera House van de andere kant te zien, staat er een cruise schip geparkeerd. Zo'n grote hebben we nog nooit gezien, het lijkt wel een flat uit de Bijlmer.
Van de schrik te zijn bekomen waren de 10 minuten snel voorbij en konden we met onze bike Tour gaan beginnen.
We waren met een klein groepje en onze gids was zo gek als een deur, maar bracht het ontzettend leuk en kregen op deze manier een leuke indruk van Sydney en kwamen op plaatsten die je anders niet vindt. Het was gelukkig prachtig weer, want de weersvoorspelling gaf regen op. We zijn de Harbour Bridge opgefietst en hadden geweldig uitzicht, wat een gave belevenis. De tocht duurde in totaal 17km en hebben 4 uur gefietst, dat vonden mijn billetjes wel weer genoeg ;-))
Daarna nog lopend Sydney verkend en tot mijn verbazing kom je om de paar meter een UGG store tegen en velen malen goedkoper dan in andere landen. Wat een geluk dat hier de wintercollectie is afgeprijsd en in Nederland de winter begint…
Pas om 18:30 terug in het hotel, het was een lange dag en we zijn toch wel moe. Voor de avond werd het een Aziatisch restaurant met alleen een hoofdgerecht. We willen maar 1 ding en dat is slapen zzzzzzzzzz morgen hebben we uitslapen op de planning.
Tot morgen xxx