Regen, hagel, sneeuw (zonnetje!) - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Regen, hagel, sneeuw (zonnetje!) - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Regen, hagel, sneeuw (zonnetje!)

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Storm, regen, onweer, hagel en sneeuw.....de helicopter vlucht over de Grand Canyon ging helaas niet door. Erg balen, dus al om 9 uur in de auto op weg naar de Bryce Canyon. Door het slechte weer hadden we slecht zicht op de Grand Canyon en hadden we maar een paar mooie uitzicht punten.

Het werd vandaag een dagje auto, vlgs de beschrijving 490km. Daarbij kwamen nog de km die we verkeerd waren gereden. Maar vlgs de receptioniste van het hotel doet dat elke toerist!!!
Onderweg onbeschrijflijk, mooie natuur gezien. We gingen door bossen, maanlandschap, kloven, mooie rode rotsen.......km weg en natuur. De bergen en het hoogte verschil is anders dan dat wij het kennen. De top van de berg is hier vlak, je hebt niet het gevoel dat je met hoogte verschil zit. Behalve dat je oren zo af en toe eens open springen en weer dicht vallen.

Vanavond weer lekker vroeg in ons mandje en hopelijk schijnt morgen de zon.

• 07 Oktober 2010 - 06:40

Femke:

Ja leuk een blog vanuit Amerika! Jammer van het weer, de Grand Canyon is volgens mij super om te zien!
    Groetjes Femke (die oudste nicht zeg maar)

• 07 Oktober 2010 - 07:03

Janneke G Te V:

Wat jammer van het weer! Moeten jullie toch nog een keer terug voor de helicoptervlucht!(misschienvanuit Vegas?)
    Tip voor Bryce: GEEN RODE ROUTE LOPEN!
    ps daar hebben ze ook helicoptervluchten.

• 07 Oktober 2010 - 15:59

Dantha:

Heej zusje wat een pech, hopeljk krjgen julle een beetje van het mooe weer dat wj her hebben. Her s alles goed, moo weer, lekker eten, een heerljke hammam, en goed gezelschap !! Dnsdagavond ben k weer thus en dan mal k je weer wel. Veel plezer en groetjes van Ietje en mj, dkke kus !!

• 07 Oktober 2010 - 16:00

Dantha:

Zoals je wel zet, moest k heel erg wennen aan een turks toetsenbord hahaha. Echt alles zt op een andere plaats, lefs X

• 07 Oktober 2010 - 16:01

Dantha:

Volgens ons s de I van het toetsenbord stuk of zo