Melbourne-HongKong-Amsterdam - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Melbourne-HongKong-Amsterdam - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Melbourne-HongKong-Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 November 2015 | Australië, Melbourne

Vrijdag de 13de en onze terugreis is begonnen!
Vanochtend heerlijk uitgeslapen, ontbeten, alle spullen bij elkaar verzameld en onze tassen en koffertje goed ingepakt voor de terugreis.
Gisteren hebben we nog veel gewandeld en een relaxte wandeling langs een Melbournse strand gemaakt. De drukke stad houden we even voor gezien. De Australiërs zelf zijn ook niet in de drukke stad te vinden. Zij gaan naar een wijk buiten het drukke centrum, waar gezellige eettentjes, winkeltjes en vooral veel muziek is. Erg leuk en gezellig om hier geweest te zijn.
's Avonds bij een Italiaan gegeten. Een heel klein restaurantje en geen menukaart. Het is net of je bij de mensen in de huiskamer zit en het eten was voortreffelijk. Leuke afsluiting van onze geweldige huwelijksreis. Vandaag zijn we ook 4 weken getrouwd!!!
Nu op vrijdag 13 november zit ik aan een lange tafel dit verslag te schrijven en over een klein half uurtje komt de taxi ons halen voor de rit naar de Airport. De lange terug reis terug naar Nederland gaat beginnen. 3 Uur van te voren inchecken en om 15:25 gaat onze eerste vlucht naar Hongkong, deze duurt 9 uur. In Hongkong hebben we een overstap van 2,5uur en daarna een vlucht naar A'dam van 13 uur.Nederlandse tijd 6:30 landen we op Schiphol.
Ach het houdt je van de straat! Misschien dat ik de Titanic nog verder kan kijken ;-))
Voordat ik dit stukje ging schrijven heb ik een aantal reisverslagen terug gelezen en zie ook weer de vele reacties die door jullie geplaatst zijn.
Lieve allemaal ik hoop dat jullie genoten hebben van onze reisverslagen. We willen jullie bedanken voor de reacties en de lieve berichtjes die we tijdens onze mooie reis en ervaringen hebben mogen ontvangen.
Dikke knuffel en tot in Nederland.