Amerikaanse omgeving, Nederlands weer - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Amerikaanse omgeving, Nederlands weer - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Amerikaanse omgeving, Nederlands weer

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Via Minneapolis na 14 uur aangekomen in Phoenix. Tijdens de landing op Phoenix zeer slecht weer. Vanuit het vliegtuig al een mooie glimp kunnen opvangen van Amerika. Vele cirkels gezien....Ufo's??? Vanuit de airport onze auto voor de komende 2,5 week opgehaald en door naar Old Scottsdale. Eindelijk een heerlijk bed, in totaal al zo'n 22uur op de been.

Na een heerlijke nachtrust een lekker ontbijtje, bestaande uit koffie, jus d'orange, yoghurt en een muffin. En alles is hier in het Large. Vandaag een afstand van 390km. De eerste stop die we hebben gemaakt was het Montezuma Castle National Monument met zijn eeuwenoude indiaanse rotswoningen, interessant om te zien. Door naar Sedona waar we tijdens een prachtig uitzicht, Oak Creek Canyon, heerlijk geluncht hebben.
En toen naar onze eindbestemming voor deze dag The Grand Canyon. Waar het erg koud en nat is, een goede reden om naar het i-max theater te gaan. Na de geweldige film scheen buiten heel lichtjes een klein zonnetje. De verleiding was dus erg groot om nog even snel de auto in te springen en naar het park te rijden. "Geweldig" mooi. We kunnen niet wachten totdat we morgen de helikoptervlucht over de Grand Canyon gaan maken. Tja dan moet het weer natuurlijk wel mee zitten. Nu een heerlijke warme douche en daarna naar het Steakhouse.

• 06 Oktober 2010 - 02:04

Bas:

Ik zie dat julie het daar naar je zun hebben.heel mooi.
    Xx bas

• 06 Oktober 2010 - 05:34

Janneke G Te V:

Het is toch gelukt!!
    Het steakhouse waar ze 15 man personeel hebben en er een halve werkt?