Las Vegas here we come... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Las Vegas here we come... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Las Vegas here we come...

Door: sbakkertje

08 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend werden we wakker met een strakke blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Nog wel wat koel, maar beter dan 3 graden.

Vandaag staan we te popelen om naar Las Vegas te gaan, maar we moeten toch nog even het Zion National park bezoeken.
Een wandeling door de rotsen, deze zijn indrukwekkend stijl en hoog. Toch weer anders dan de vorige 2 parken. De drang naar Las Vegas is de winnaar van vandaag en rijden dan ook met open dakje in 1 streep door de woestijn naar de gokstad.

Wat is die woestijn lelijk en wat is Las Vegas indrukwekkend en heet. Zo van uit het niets staat daar een enorme stad. Maar daar morgen meer over.....

Zoals jullie lezen hebben we de death valley overleefd........hahahaha we zouden deze route ook pas na Las Vegas gaan doen. Gelukkig is deze route uit de reis gehaald en zijn we nu 2 dgn in Las Vegas.

• 10 Oktober 2010 - 17:16

Fiona:

Hallo,

Zo te lezen genieten jullie onwijs van de mooie reis. Wij genieten ook op Rhodos. Mooi weer, lekker eten en met de auto op zoek naar de mooie strandjes. Nog heel veel plezier en tot later...