Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: sbakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Jeetje wat een stad, je kijkt je ogen uit. Las Vegas leeft 24 uur per dag en er is er van alles te vinden en te doen. We zijn in New York, Venetie, Parijs, Griekenland, Egypte, Treasure Island, Caesars Palace en natuurlijk bij het Bellagio met zijn mooie fontein.
Geweldig, ik heb ook heel vaak gevraagd of ik niet in een droom zat!!

De eerste avond zijn we naar een show van David copperfield geweest. Aaahhhh hij stond een meter van me vandaan, durfde hem niet aan te kijken....stel je voor dat ik mee het podium op moest. Je zit er met je neus bovenop en snap er niets van hoe hij de trucks doet. In twee delen de strip helemaal over gewandeld en ontzettend zere voeten en stijve benen.

Waanzinnig gaaf, we hadden dit absoluut niet willen missen. Morgen gaan we weer het wilde westen in.