Islands of Adventure en Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Islands of Adventure en Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Islands of Adventure en Seaworld

Blijf op de hoogte en volg Sandra

02 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Hier zijn we met ons vervolg op het Paradijs in Orlando. Het is hier nu 23:30 en nog ontzettend warm, de kids zijn net met veel pijn en moeite eindelijk uit het zwembad geklommen.

De eerste dag in Orlando hebben we heerlijk gerelaxed, gezwommen, van de zon genoten en de nodige boodschappen voor de komende dagen gehaald. Hier in Amerika is werkelijk alles XXL, niet 1 schap met een artikel.....nee gewoon een geheel gangpad. Hoe moet ik nu de juiste kiezen? Straks komen we in een XXL uitvoering terug naar Nederland!

De volgende dag stonden we weer om 8:00uur op, want we wilden om 10 uur in Islands of Adventure zijn. Nadat we met veel ooooh's en aaaaah's via de City Walk het park binnen wandelde kregen we de eerste tropische plens bui met een golfvloed op ons. En al heel snel hing ik letterlijk en figuurlijk in een achtbaan van Harry Potter. Nou ik kan jullie vertellen dat ik heeeeel blij was dat ik er weer uit was. Ik was mijn oriëntatie geheel kwijt. Het leven begint bij 40.....nou voor het achtbanen-tijdperk niet! Voor mij helaas geen heftige achtbaan meer. Terwijl Robbert en de kids de heftige achtbanen van het park beklommen heb ik me heerlijk vermaakt. s'Middags zijn we in 2 wild water banen geweest. Ik heb ontzettend gelachen...in nederland kan je nat worden, nou hier word je tot je bilnaad nat! Gelukkig ben je hier weer heel snel droog, haha als de zon schijnt en die scheen op dat moment niet meer. Tja en de kleding wordt door het vochtige klimaat niet makkelijk droog....gelukkig hebben we een droger.
Na een vermoeide dag ben ik heerlijk gaan slapen en in mijn droom "hing" ik nog bij Harry Potter.

Na de heftige en drukke dag bij Islands of Adventure hebben we vandaag voor Sea World gekozen. We hebben 's ochtends uitgeslapen en het rustig aan gedaan. Om half 12 liepen we het park binnen en de Die Hard hing om 11:45 alweer in een achtbaan. Ik ben naar een hele leuke show geweest....jawel ik belande bij Elmo. Ik heb de wilde achtbanen achter me gelaten en ik stapte weer in de wereld van het kind zijn hahahaha ik belandde dus echt midden in Sesamstraat. Het was een leuke show met veel dans en muziek. Nadat we ons weer samen hadden gevoegd hebben we nog verschillende onderdelen van het park bezocht en een Orka show en Dolfijnen show gezien. Super gaaf, zoiets moois heb ik in Nederland nog niet gezien. Sowieso zien de parken er hier ook erg mooi en levensecht uit, je zit meteen in het thema. Het was vandaag ook een super warme dag en de kids hebben zich nog tot 23uur in het zwembad vermaakt.

Morgen weer om 8uur uit de veren, want dan staan The Universal Studio's op het programma. Oooooh misschien beland ik wel op de filmset van Brad Pitt en mag ik een filmkus met hem oefenen!!!

Welterusten

  • 06 Augustus 2012 - 19:57

    Mieke:

    Ha Sannie, en heb je miss Piggy gezien, knrrr knrrr.?? Lekker genieten daar, wij werken wel !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Oost USA

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2012

Miami Beach

08 Augustus 2012

Key West

07 Augustus 2012

Key Largo

05 Augustus 2012

Fort Myers Beach

05 Augustus 2012

Universal Studio's en Aquatica
Sandra

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 33933

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2017 - 13 November 2017

Klassiek Zuid-Afrika

11 Oktober 2015 - 14 November 2015

Australie

12 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

Aloha

23 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Oost USA

04 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

Zuid-West USA

Landen bezocht: