Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Key Largo

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Key Largo

Vroeg uit de veren en op weg naar de Everglades hahaha Sannie264 dit keer achter het stuur.
Bij het begin van het park aangekomen zijn we meteen gestopt voor een wandeling en natuurlijk als eerste voor een tour met een Airboot.

Na allemaal een mooie witte vogel op onze arm te hebben gehad begonnen met een wandeling door de mangrove. Het was een korte wandeling van 20min. Er liep een klein krabbetje over de houten brug en Fleur schrok zo heftig dat ze het niet leuk meer vond. Arme meid, ze dacht dat ze een hele grote spin zag lopen. Paar minuten later heeft ze een alligator in haar handen!
De rit met de airboot was erg leuk. Dwars door de Everglades en mangrove op zoek naar grote alligators. En die hebben we gevonden. We zagen ook nog wasbeertjes in een boom hangen, veilig hoog voor de gevaarlijke alligators die wel een lekker klein hapje lusten.
Hihi op het einde van de wandeling, zonder dat ze er erg in heeft, loopt Fleur onder een grote spin door...kanjer he?

Onderweg bij een Indianen dorp gegeten.....jawel de heerlijke burger met friet stond ook weer op het menu. Het werd toch maar de staart van een alligator. Heerlijk met uiteraard een portie friet.

Voor de erg verwende reizigers viel dit keer het appartement erg tegen. Met het uitpakken van de auto kriejoelde er heel veel mieren over en onder de tas van Robbert. Bah heel de achterbak van de auto zat onder, gelukkig hadden we nog genoeg Deet over om de mieren te kunnen bestrijden. Gelukkig was er bij niemand een mier in de tas gekropen. We hadden beddengoed te weinig, geen Wifi en het eten was zeer beperkt en maar een oudere dame die alles in haar eentje moest doen. We aten dan ook in verschillende etappes en dit keer was het geen portie friet, maar een portie chips.
We lagen dan ook allemaal al om 22:00uur in ons bedje.