Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Fort Myers Beach

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Gisteren na een slechts 4 uur durende rit aangekomen bij Fort Myers. Wederom weer een erg luxe appartement met dit keer een nog grotere jacuzzi en wel 3 balkons! Een geweldig mooi uitzicht over de zee. Eindelijk kunnen we in de zee zwemmen en dat is ook het eerste wat we gaan doen. Het water lijkt wel badwater...lekker warm en heerlijk zout.
Boven ons verspreiden zich donkere wolken en besluiten om maar snel de zee uit te gaan en een cocktail te gaan drinken. Het werd een snelle Cola, want inmiddels was het een wolkbreuk geworden. We waren net op tijd terug in ons appartement toen het in de hemel los barstte. We zagen echt werkelijk niets meer, het regende zo hard dat de hal beneden helemaal blank stond.

Na een paar uurtjes scheen de zon weer en had ik me helemaal opgetut voor de avond. We zouden gezellig naar de Boulevard gaan en daar gezellig, uitzicht op de zee, gaan eten en van de mooie zonsondergang gaan genieten.
Helaas stuurde de receptioniste ons de verkeerde kant op en belandde we bij een klein winkelcentrumpje met ergens verlaten in een hoek een restaurant. Maar we bleven positief, want hier zouden ze heerlijke visgerechten hebben. We hadden een mooi plekje buiten op de veranda met uitzicht op de haven. Helaas zaten we op plastic, gammele tuinstoeltjes, kregen plastic borden en bestek. Helaas hadden ze de kreeft niet losgesneden van de schaal en ik kan jullie vertellen dat dat met plastic bestek niet gaat lukken. Ze hadden maar een paar gewone vorken!!!!! Dit was een regelrechte ramp en een absolute tegenvaller. In Amerika ben je verplicht om fooi bij het bedrag bij te schrijven....nou we hebben het bedrag overgeschreven en zijn meteen gegaan. Wat nou fooi!
Terug in het appartement werden we beloond met een geweldig mooie zonsondergang. Heerlijk vanuit mijn bed met een zak M&M's.

De volgende dag zijn we naar het eilandje Sanibel gegaan. Aan de huizen te zien woont hier de Jetset van Amerika. En hoe klein het eiland ook is een golfbaan zal er zijn. Na een echt Amerikaans ontbijt (ik verteer het nog steeds niet) gingen we volgens de eigenaar naar het mooiste strand ter wereld. Nou nou dat viel wel mee hoor, het was er wel heeeeeeel erg warm. Heerlijk in de zee gezwommen, ons bruine huidje bij gekleurd en hele mooie schelpen gevonden.
s'Avonds heerlijk in het appartement gegeten en de volgende ochtend zelf ontbijt gemaakt....lekkere verse aardbeien hmmmmm

Op naar de Everglades.