Van New York naar Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Van New York naar Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Van New York naar Niagara Falls

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Juli 2012 | Canada, Niagara Falls

Auauauauau..........ik heb spierpijn in mijn kuiten.

Vandaag staan we om 6 uur op en nadat iedereen gedoucht heeft zitten we om 7 uur, allen met kleine oogjes, in de taxi op weg naar Newark Airport. Nadat we zijn afgezet bij Alamo autoverhuur is de taxichauffeur geïrriteerd omdat we hem niet contant betalen. Dat kostte ons een paar minuten ergernis en helemaal toen we er achter kwamen dat we verkeerd waren afgezet. Ja daar sta je dan met 3 kids en een hoop bagage. Gelukkig reed er van Alamo een shuttle bus naar P2 en vanwaaruit met de monorail naar P3. Eindelijk zijn we bij het juiste verhuur bedrijf aangekomen.
Eindelijk zitten we dan in onze luxe miniVan.......komt de dame die ons geholpen heeft in een auto aanscheuren met de melding dat ze het juiste formulier niet van ons heeft gehad. Shit thuis het verkeerde uitgeprint, tja en nu????
Gelukkig hebben we onze laptop bij ons en daar staat alles in opgeslagen, maar dan moet je wel Wifi hebben!

Na een uur vertraging in onze planning zitten we dan eindelijk om 9 uur in de auto op weg naar de Niagara Falls. Al snel is het achterin de auto heel stil....haha en daar blijft het voorlopig ook even stil. Helaas is het na een paar minuten rechts voorin ook heel stil geworden ZZZZZ. Gelukkig brengt Robbert, met stokjes tussen zijn ogen, ons naar onze volgende bestemming.

Om 18:30 zien we in de de verte de Niagara Falls liggen, geweldig gaaf de stoom in de verte te zien die er vanaf komt. Nee joh hoor ik ineens links naast me, dat kunnen de Niagara Falls niet zijn dat is rook!!

S'avonds heerlijk gegeten in de Skylon Tower met uitzicht over het gezellige stadje en de Niagara Falls.
Al vroeg gingen alle oogjes dicht en hadden besloten om de volgende dag uit te slapen en het rustig aan te doen.

Welterusten

• 27 Juli 2012 - 17:38

Janneke G Te V:

Ik wil alle details horen.... Kunnen wij ons voorbereiden!!!

• 27 Juli 2012 - 19:08

Ad + Netty:

We volgen jullie op de voet! Het is al met al een hele onderneming om het e.e.a goed te regelen blijkt wel. Maar dat gaat jullie zeker lukken. Veel plezier.

Gr

Ad en Netty