Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Juli 2012 | Canada, Niagara Falls

Vandaag heerlijk uitgeslapen en de ochtend op onze kamer vertoefd. Helaas waren we net te laat voor het ontbijt, dat wordt dus in het stadje een (vet) Amerikaans ontbijt. Helaas kan mijn maagje daar niet tegen. Terwijl Robbert en de kids zo'n ontbijt nuttigen en ik vandaag niet met de boot meega ga ik alvast, met een pak sultanas, op pad naar de Niagara Falls.

Wat een geweldig natuurverschijnsel, ongelooflijk mooi. Overdag is het bewolkt, maar eind van de middag gaat het zonnetje schijnen. Na veel foto's gemaakt te hebben en gefilmd kom ik er in de hotelkamer achter dat er helaas niets gefilmd is. Balen.....dan maar weer terug om toch een mooie levende herinnering te hebben. Maar ik wordt beloond met een mooi avondzonnetje.

De Niagara Falls staan nu dan eindelijk op film en terwijl ik terug naar het hotel loop wordt ik nog een keer beloond. Vanaf de Skylon Tower 260m hoogte is een kabel naar de overkant gespannen.....wat zie ik nu......jawel er loopt een man over de kabel! Als het goed weer is doet hij dit elke avond.

s'avonds door het drukke stadje, Las Vegas in het klein, gelopen en gegeten bij Planet Holywood.
Morgen weer vroeg op en dan weer een autorit naar Washington.

• 28 Juli 2012 - 14:27

Janneke G Te V:

Dat heeft hij al 22x in deze maand gedaan!

• 28 Juli 2012 - 20:55

P/M:

Ieder jullie eigen gang gegaan
    en toch weer veel meegemaakt.
    Wat een ondernemend gezelschap.
    Groetjes Ada.