Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Juli 2012 | Canada, Niagara Falls

Vandaag heerlijk uitgeslapen en de ochtend op onze kamer vertoefd. Helaas waren we net te laat voor het ontbijt, dat wordt dus in het stadje een (vet) Amerikaans ontbijt. Helaas kan mijn maagje daar niet tegen. Terwijl Robbert en de kids zo'n ontbijt nuttigen en ik vandaag niet met de boot meega ga ik alvast, met een pak sultanas, op pad naar de Niagara Falls.

Wat een geweldig natuurverschijnsel, ongelooflijk mooi. Overdag is het bewolkt, maar eind van de middag gaat het zonnetje schijnen. Na veel foto's gemaakt te hebben en gefilmd kom ik er in de hotelkamer achter dat er helaas niets gefilmd is. Balen.....dan maar weer terug om toch een mooie levende herinnering te hebben. Maar ik wordt beloond met een mooi avondzonnetje.

De Niagara Falls staan nu dan eindelijk op film en terwijl ik terug naar het hotel loop wordt ik nog een keer beloond. Vanaf de Skylon Tower 260m hoogte is een kabel naar de overkant gespannen.....wat zie ik nu......jawel er loopt een man over de kabel! Als het goed weer is doet hij dit elke avond.

s'avonds door het drukke stadje, Las Vegas in het klein, gelopen en gegeten bij Planet Holywood.
Morgen weer vroeg op en dan weer een autorit naar Washington.

  • 28 Juli 2012 - 14:27

    Janneke G Te V:

    Dat heeft hij al 22x in deze maand gedaan!

  • 28 Juli 2012 - 20:55

    P/M:

    Ieder jullie eigen gang gegaan
    en toch weer veel meegemaakt.
    Wat een ondernemend gezelschap.
    Groetjes Ada.



    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Niagara Falls

Oost USA

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2012

Miami Beach

08 Augustus 2012

Key West

07 Augustus 2012

Key Largo

05 Augustus 2012

Fort Myers Beach

05 Augustus 2012

Universal Studio's en Aquatica
Sandra

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 33929

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2017 - 13 November 2017

Klassiek Zuid-Afrika

11 Oktober 2015 - 14 November 2015

Australie

12 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

Aloha

23 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Oost USA

04 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

Zuid-West USA

Landen bezocht: