Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: Bakkertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 27 oktober is het weer vroeg opstaan voor weer een reisdag.
Ditmaal beginnen we beetje bij beetje aan onze terugreis naar Nederland.
Maar eerst een tussenstop van 3 nachten in Las Vegas.

De eerste vlucht naar San Francisco duurt 5 uur, achteraf valt het gelukkig weer mee.
Het was bij het inchecken op de airport van Maui een ramp. Echt weer op zijn Amerikaans, lange rijen voor de securitiy check. Pffff ik had enorme trek en we hadden helaas geen tijd meer om iets te nuttigen en meteen door naar de gate voor vertrek naar San Francisco.
Eindelijk geland rammelden onze maagjes en we hadden 1,5uur de tijd om deze te vullen en weer in het vliegtuig naar Las Vegas te zitten.

Iedereen zat netjes in het vliegtuig, maar de Captain was niet op tijd. We hebben een uur in het vliegtuig zitten wachten en eindelijk gingen we de lucht in. Het ritje in de lucht duurde maar een kleine 1,5 uur, maar het was geen prettige vlucht. Enorm veel last van turbulentie, we zijn wel wat gewend, maar deze was niet prettig en erg vervelend.
Al met al landden we pas om 1:00 uur in Las Vegas en waren we om 2:00uur eindelijk bij het Bellagio Hotel aangekomen.
Maar alles werd beloond met een upgrade van onze kamer :-))
Men wist dat we na 22:00uur pas zouden aankomen, maar onze kamer was toch vergeven.
Vinden we helemaal niet erg........

We hebben nu een kamer op de 26ste verdieping met uitzicht op de strip van Las Vegas en de fontein van het Bellagio. Wauw wat een hotel zeg, noem het maar op en het is aanwezig. Mega groot en ontzettend over the top, maar het past allemaal in het gehele plaatje.
We hebben een luxe kamer en elektrische knopjes om de gordijnen te bedienen, ' s avonds zijn ze langs geweest om de gordijnen dicht te doen en de sfeer verlichting is aan.......hmmmmm en 2 chocolaatjes.

Nou de laatste 2 dagen van onze vakantie gaat zekers goed komen.

Maandag 28 oktober kregen we onze oogjes maar moeilijk open. We waren ook weer 3 uur met de tijd meegegaan dus onze biologische klok moest weer even wennen.

Las Vegas ligt midden in de woestijn en het is KOUD!!!!!
19 graden belachelijk gewoon.......brrrrrrrrr
We hadden in de planning om overdag heerlijk bij de uitgedoste zwembaden/tuin te liggen en ' s avonds te gaan flaneren over de boulevard. Helaas, geen probleem we vermaken ons uitstekend met shoppen.

's Avonds zijn we naar een show van cirque du soleil The Dream geweest. Zoooooo mooi en gaaf, we hebben onze ogen uitgekeken.
Geweldig genoten en daarna heerlijk gegeten bij een Italiaan.

Vandaag 29 oktober is helaas weer onze laatste dag van deze super vakantie. Helaas is het vandaag weer een paar graden kouder, 17 graden en hebben we maar een heerlijke warme trui gekocht.
Nog een laatste keer over de strip en nog wat laatste dingetjes gekocht.
Vergeleken met 3 jaar geleden is er toch weer veel veranderd in Las Vegas. Er wordt volop gesloopt en weer opnieuw gebouwd. Tja volop geld in deze gok stad, één groot pretpark. Het ene hotel is nog luxer en kitscheriger dan het andere, dure winkels etc. Je kijkt je ogen uit.

Ter afsluiting vanavond in het Bellagio hotel eten, met uitzicht op de fontein. Vroeg ons mandje in en morgen gaat de grote terug reis naar Tilburg weer beginnen.

Wij hebben veel mooie dingen mee mogen maken en zijn van de ene droom in de andere gestapt. Voor ons was het super en hebben ook volop genoten. Jammer dat het weer voorbij is, maar ook heerlijk om weer met beide benen terug op aarde te komen!!!

We hopen dat jullie van onze belevenissen en verhalen mee hebben kunnen genieten.

Dikke knuffel en tot snel.
Robbert & Sandra

• 30 Oktober 2013 - 20:56

Suus:

hey san,
    het was erg leuk om mee te kunnen genieten van jullie gave reis!
    tot snel x suus