Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Sandra Bakkers - WaarBenJij.nu

Honolulu

Door: Bakkertje & Bremertje

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen!!
Terwijl het bij jullie nu 19:00uur 's avonds is en aan een heerlijke kop koffie zitten wrijven wij de slaap uit onze ogen. Uitslapen lukt nog niet echt, om 6uur staan onze kijkers wijd open. We hebben nu een tijdsverschil van precies 12 uur.

Dinsdag 15 oktober.....pa als eerste drinken we een borrel op je, je zou vandaag 75 jaar zijn geworden ;-))

Vandaag vroeg uit onze veren en om half 11 in het vliegtuig naar Honolulu. Na een vlucht van 5 uur en nog eens een tijdsverschil van 3 uur erbij landen we op Honolulu.
Wauw.......het lijkt wel een droom, na 5 keer in mijn arm te hebben geknepen en nog eens 1 keer heel hard te hebben geknepen is het echt geen droom. Als twee gelukkige en verliefde pubers rijden we in onze huurauto naar ons hotel. Wat een luxe en wat GAAF.

Het hotel is helemaal roze, maar erg stijlvol. Bij het inchecken werden we verwelkomt met een drankje (uiteraard in het roze) en een bloemenslinger.
Na onze spullen in onze kamer te hebben gedropt, wat overigens een super luxe kamer is met een groot king size bed, hebben we honger gekregen en zijn we nieuwsgierig naar de rest van het hotel, tuin, zwembad en het strand.

Wat ons als eerste opvalt is dat er erg veel aziaten hier rondlopen. Dan vraag ik me toch af waar Hawaii nu toch bij hoort.
Als eerste komen we een bruidspaar tegen (Aziaten) en daarna nog 1 en nog 1, wacht ff in de verte zien we er nog 1. Tja hier wordt aan de lopende band getrouwd en als je het niet in de planning had wordt het allemaal alsnog voor je geregeld. Het ziet er wel heel mooi uit, precies zoals in de Amerikaanse films.

We rammelen nu toch wel van de honger en op het terras met uitzicht op het zwembad en de zee genieten we van een heerlijk broodje hamburger met een glas verse ananas, "genieten"
Ondertussen zijn we getuigen van de fotoshoots van een aantal bruidjes, ik krijg het al warm als ik ernaar kijk pffffff
Maar toch wil ik iets met jullie delen, ik heb helemaal in een deuk gelegen en vond het erg charmant. Op het strand kregen we van de bruid een tipje van de "jurk" gelicht......daaronder troffen we degelijke panty kousjes met witte plateau zolen en bij een ander troffen we spier witte panty's, zonder glans, met modieuze witte en goed zittende Birckenstocks. Geweldig en heel praktisch. Ik ben toch wel benieuwd wat voor spannende lingerie er onder de uitgedoste bruidsjurken zit haha het mannelijk oog wilt natuurlijk ook wat.

Na alles te hebben verwerkt hebben we genoten van het heerlijke zeewater en de zonsondergang op het strand.
' s avonds hoef je je hier zekers niet te vervelen, winkels, bars en restaurants genoeg. Het is hier erg schoon en het ziet er allemaal gelikt uit, je kan Honolulu zo door een ringetje halen.
Super mooie design winkels, waar dan ook een design prijsje aanhangt!
Honolulu is heel druk en touristisch, maar toch anders dan anders. Je kijkt je ogen uit en ondertussen moet je niet vergeten te genieten van alles wat over je heen komt.

Wij springen nu uit ons bed en jullie welterusten voor straks.

• 21 Oktober 2013 - 20:03

Janneke G Te V: